Modalitats de comanda i preu
Els clients tenen la possibilitat de realitzar totes les seves comandes des de la pàgina d’Internet: www.limpieza-cristales.es.
Cada client declara que té plena capacitat per utilitzar targetes de crèdit i que aquestes disposen de fons suficients per cobrir tots els costos derivats de la compra de productes a través de Limpieza-Cristales.
En prémer el botó "Pagar" durant el procés de compra, el client declara acceptar plenament i sense reserves la totalitat de les presents Condicions Generals de Venda.
Les dades registrades per Limpieza-Cristales constitueixen la prova de les transaccions realitzades entre Limpieza-Cristales i els seus clients registrats. Limpieza-Cristales confirmarà la comanda mitjançant l’enviament d’un correu electrònic.
La informació contractual es presenta en llengua espanyola i serà confirmada, com a màxim, en el moment del lliurament.
Els preus dels nostres productes inclouen tots els impostos, però no inclouen les despeses de transport.
Limpieza-Cristales es reserva el dret de modificar els seus preus en qualsevol moment, però els productes es facturaran sobre la base de les tarifes vigents en el moment del registre de les comandes, subjecte a la disponibilitat del producte, excepte en cas d’error tipogràfic manifest.
Els productes romanen en propietat del proveïdor fins al moment en què s’hagi produït el pagament complet del preu.
Limpieza-Cristales es reserva el dret de rebutjar una comanda de qualsevol client amb qui mantingui un litigi.
Disponibilitat
Limpieza-Cristales farà tot el possible per satisfer la demanda de productes de tots els seus clients.
En cas d’indisponibilitat del producte després d’haver-se realitzat la comanda, el client serà informat per correu electrònic de la seva anul·lació.
La rapidesa de la devolució de l’import al compte bancari del client dependrà del tipus de targeta bancària i de les condicions de cada entitat bancària. Aquests terminis també es precisen a la clàusula "Lliurament".
Seguretat
Per a la vostra seguretat, Limpieza-Cristales ha confiat el sistema de pagament mitjançant targeta de crèdit a una passarel·la de pagament segura, a més de PayPal.
Les dades bancàries introduïdes són xifrades i transmeses de manera segura als servidors de l’entitat bancària i, posteriorment, són verificades amb el banc emissor per evitar possibles fraus i abusos.
Aquest procediment d’introducció de dades està protegit mitjançant tecnologia de xifratge SSL, gràcies a la qual cap tercer té accés a través d’Internet a la informació bancària introduïda pel client.
Només l’entitat bancària i PayPal tenen accés a les dades bancàries vinculades a aquests mitjans de pagament, de manera que Limpieza-Cristales no coneix ni registra aquestes dades durant l’operació de pagament.
Devolució
Tots els productes venuts podran ser retornats durant 14 dies comptats des de la data de lliurament, d’acord amb les disposicions de la Llei de Comerç Minorista espanyola.
Prèviament, el client haurà d’indicar la seva intenció per correu electrònic a través del FORMULARI DE DESISTIMENT. Limpieza-Cristales respondrà mitjançant un altre correu electrònic especificant les instruccions precises per a la devolució del producte.
Les despeses de devolució aniran a càrrec del client.
El reemborsament al compte del client com a conseqüència d’aquesta devolució s’efectuarà en el termini de 14 dies a partir de la recepció de les mercaderies per part de Limpieza-Cristales.
La devolució no podrà tenir lloc en cap cas si els productes subministrats han estat manifestament objecte d’ús o si no es presenten en el seu embalatge i etiquetatge originals.
Els productes s’hauran de retornar correctament protegits, en el seu embalatge d’origen, en perfecte estat, no danyats ni embrutats pel client, amb tots els seus accessoris, instruccions i documentació. S’enviaran al lloc especificat per Limpieza-Cristales a les instruccions per a la devolució del producte enviades mitjançant correu electrònic.
En cas que la devolució no sigui acceptada pel proveïdor perquè considera que el producte que es pretén retornar ha estat utilitzat, aquests productes romandran al magatzem de distribució perquè siguin recollits pel client durant un període no superior a trenta dies des de la seva devolució.
Tampoc es podran retornar els paquets en què no consti cap element adjunt que permeti identificar el remitent, com ara el número de comanda, nom o adreça.
Les despeses i riscos vinculats a la devolució del producte aniran a càrrec del remitent, que haurà d’enviar-lo de manera segura i amb les garanties necessàries perquè la mercaderia retornada arribi en perfecte estat de conservació.
A través de Limpieza-Cristales es poden realitzar devolucions dels productes comprats pel seu import. Un cop rebut el producte o productes retornats, Limpieza-Cristales verificarà que estiguin en bon estat i procedirà a l’abonament de l’import pagat menys les despeses d’enviament.
Tota persona que retorni el seu producte rebrà un correu electrònic informant-la de l’import del seu reemborsament.
Garantia
Les garanties i els serveis postvenda es regiran pel Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, que aprova el text de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris. D’acord amb aquesta norma, el venedor està obligat a lliurar al consumidor i usuari productes que siguin conformes amb el contracte, i respon davant seu de qualsevol manca de conformitat. El consumidor i usuari té dret a la reparació del producte, a la seva substitució, a la rebaixa del preu o a la resolució del contracte.
Els productes disposen de 12 mesos de garantia, excepte els productes consumibles, com detergents, gomes, resines, etc.
Responsabilitat, litigis i legislació aplicable
Limpieza-Cristales no podrà considerar-se responsable de l’incompliment del contracte celebrat en cas de ruptura d’existències o indisponibilitat del producte, força major, pertorbació o vaga total o parcial, en particular dels serveis postals i mitjans de transport i/o comunicacions, inundació o incendi. En cas de litigi, el client s’adreçarà prioritàriament a Limpieza-Cristales per intentar obtenir una solució amistosa.
Els Tribunals de Barcelona són els únics competents. Les presents condicions generals de venda s’interpretaran en llengua espanyola i es regiran pel dret espanyol. Qualsevol desacord que pugui sorgir amb motiu de la seva validesa, interpretació o execució es presentarà davant els Tribunals de Barcelona, als quals s’atribueix expressament competència exclusiva.
Modificació de les condicions generals de venda
Limpieza-Cristales es reserva el dret de modificar les condicions generals de venda sense avís previ, i podrà canviar, suprimir o afegir tant els continguts i serveis que es prestin a través de la pàgina com la forma en què aquests es presentin o estiguin allotjats als seus servidors.
Aquests canvis hauran de ser acceptats per l’Usuari cada vegada que faci efectiva una compra a través de la pàgina Limpieza-Cristales.
Els clients registrats de Limpieza-Cristales que no estiguin conformes amb les modificacions de les condicions generals hauran de notificar-ho i, a partir de la data en què la nova versió entri en vigor, hauran de deixar d’utilitzar els serveis de Limpieza-Cristales. En el supòsit que algun dels termes de les condicions generals sigui il·legal o no exigible, serà nul de ple dret, i s’aplicarà allò acordat per les parts i, subsidiàriament, allò establert al Codi Civil Espanyol.